سوالات پاسخ داده شده

اینترنت TD-LTE چیست؟

خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE، جدیدترین فناوری ارائه اینترنت پرسرعت در کشور مبنی بر فناوری نسل ۴,۵ ثابت است که با سرعت بسیار بالا (تا ۴۰ Mbps) مناسبترین راه را برای دسترسی به شبکه اینترنت برای تمامی کاربران خانگی و سازمانی فراهم می سازد.سرعت و پایداری بالای خدمات اینترنت TD-LTE باعث شده این فناوری بهترین راهکار برای مشاهده فیلم آنلاین با کیفیت HD، دانلود فایل، بازی آنلاین، باز کردن سریع و آسان صفحات اینترنت، کاربری شبکه اجتماعی و … باشد.

 

تا ۲۰ برابر سرعت بیشتر آپلود
تا ۴ برابر سرعت بیشتر دانلود
بدون مشکلات نویز و قطعی در خطوط تلفن
بدون مشکلات محدودیت ظرفیتهای مخابراتی و نبود پورت
بدون نیاز به خط تلفن ثابت برای برقراری خدمات اینترنت
نصب و راه اندازی سریع و آسان در کمتر از ۴۸ ساعت

امکان استفاده چندین نفر به طور همزمان
مصرف کمتر باطری گوشی همراه
امکان اتصال به صورت Wi-Fi به موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و …
سرعت و پایداری بالای TD-LTE در آپلود و دانلود

خیر، برای استفاده از اینترنت بی‌سیم TD-LTE نیاز به تهیه سیم کارت مخصوص آن است. به همین علت برای استفاده از آن تهیه مودم های مخصوص اینترنت بی‌سیم TD-LTE از شرکت ارتباطات مبین نت ضروی است.

 

بله، برای استفاده از اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین نت نیاز به تهیه سیم کارت مخصوص آن است. به همین علت برای استفاده از آن تهیه مودم های LTE دارای پشتیبانی از سیمکارت 4G و آپشن رومینگ ضروری است.

 

برای مشاهده پوشش‌دهی اینترنت TD-LTE مبین‌نت در شهر یا منطقه خود، اینجا را کلیک کنید.

 
 
 
نحوه دریافت خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین نت چگونه است ؟

شما می توانید از کانال‌های زیر اقدام به تهیه سرویس اینترنت پر سرعت نمایید:
۱. تکمیل فرم درخواست اشتراک با مراجعه به صفحات اینترنت رومیزی،اینترنت فضای باز و اینترنت جیبی در سایت مبین‌نت
۲. تماس با شماره ۰۹۱۹۴۶۲۰۰۶۳
۳. تماس با عاملیت‌های مبین نت. برای اطلاع از عاملیت فروش مبین نت در شهر شما به لینک زیر مراجعه فرمایید:
نمایندگان فروش

کپی یا اصل کارت ملی مشترک ، شماره همراه به نام کد ملی کپی قبض خدماتی (آب، برق، تلفن و …) و آدرس و لوکیشن دقیق 

 

برای کسب اطلاع از طرح‌های ورود و تمدید اینترنت TD-LTE مبین‌نت به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://mymobinnet.ir/LTEPlans

برای اطلاع از عاملیت فروش مبین نت در شهر شما به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://mymobinnet.ir/dealers

رمز وای فای خود را چگونه تغییر دهم؟

بدین منظور، ابتدا بایستی به شبکه وایرلس متصل شده و وارد صفحه تنظیمات مودم به آدرس http://192.168.1.1 شوید.
پس از ورود به صفحه تنضیمات مودم، بسته به نوع مودم خود، می توانید از مسیرهای زیر رمز وای فای خود را تغییر دهید:

 

AM3000: Wifi Configuration > Network Setting

____________________
AM3100: Wifi Configuration > Network Setting

____________________
GEMTEK125: WIFI > Setting

____________________
B612: Setting > WLAN > WLAN Basic Setting

____________________
B612 : WIFI Basic Setting آخرین ورژن

____________________
SLC-130S: Setting > Network > WIFI Configuration > WIFI

____________________
TENDA: Setting > WIFI Setting > Basic Setting

____________________
SLR-120S42G: Setting > Network > WIFI Configuration > WIFI

____________________
MN-5100: WIFI > WIFI-Setting

____________________
MN-2000: Wireless > Wireless Setting

____________________
Mn-4100: Wireless > Wireless Settings

____________________
Ag3100: WIFI>Wifi

____________________
Utel 4200: Device setting > Wireless Setting > SSID

____________________
MN-7000: WIFI > WIFI-Setting

____________________

توجه۱: رمز عبور و نام کاربری در حالت پیش فرض، admin می باشند.
توجه۲: آدرس ورود به صفحه کنسول مودم برای مودم TENDA، عبارتست از: http://192.168.0.1

چگونه کیفیت سیگنال بهتری داشته باشیم؟

دریافت سیگنال مناسب برای مودم‌های TD-LTE نیازمند رعایت چند پارامتر است. این پارامترها در هنگام نصب توسط کارشناس مبین‌نت رعایت شده و مودم براساس آن‌ها نصب می‌شود اما اگر به هر دلیلی کیفیت اینترنت شما مناسب نیست، یکی از دلایل آن می‌تواند به‌هم‌ریختگی این پارامترها باشد. شما مشترکین گرامی می‌توانید طبق مراحل زیر پارامترهای مودم خود را تنظیم کنید.

مرحله اول: یکبار مودم خود را ریبوت (خاموش و روشن) نمایید. این کار باعث تلاش مجدد مودم برای اتصال به آنتن رادیویی می‌شود. معمولاً در اتصال مجدد، مودم سعی می‌کند با سیگنال‌های مناسب‌تری به شبکه متصل شود.

مرحله دوم: در آدرس‌بار مرورگر، آدرس ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را تایپ نمایید و با نام کاربری و رمز عبور خود که درصورت عدم تغییر توسط شما، به‌صورت پیش‌فرض در پشت مودمتان درج شده وارد پنل مدیریتی مودم شوید.
توجه: آدرس ورود به صفحه کنسول مودم برای مودم TENDA عبارتست از: http://192.168.0.1

مرحله سوم: این صفحه با توجه به نوع مودم شما می‌تواند متفاوت باشد. جهت مشاهده‌ی سیگنال‌های مودم نیاز است با توجه به مدل مودم خود که در پشت مودم تان درج شده، یکی از مسیرهای زیر را انتخاب نمایید.

AM3000: LTE Configuration > interface Info

____________________
AM3100V: LTE Configuration > interface Info

____________________
GEMTEK125: Mobile Network > Status > LTE Information

____________________
B612: Setting >System >Device Information

____________________
Advanced > System > Device Information: ورژن جدید B612

____________________
SLC-130S: Status > LTE > LTE Status

____________________
TENDA: Information > Device Information

____________________
SLR-120S42G: Status > LTE > LTE Status

____________________
MN_5100: Network > Cellular Network

____________________
MN-2000: Dashboard > Internet

____________________
Internet > Device Information: ورژن جدید MN-2000

____________________
Utel 4200: Home > Advanced

____________________
AG3100D: LTE>Overview

____________________
MN-4100: Dashboard > Internet

____________________

MN-7000P: Network>Cellular Network

____________________

مرحله چهارم: در این صفحه روبروی شاخص RSRP یک عدد منفی درج شده است که هر چقدر مقدار آن به صفر نزدیکتر باشد قدرت دریافت سیگنال توسط مودم شما بهتر خواهد بود. در همین صفحه روبروی شاخص SINR عدد مثبتی درج شده که با توجه به نوع مودم متقاوت می باشد .برای مودم های B612 هرچقدر از عدد ۰ بیشتر باشد و سایر مودمها هرچقدر از عدد ۳ بیشتر باشد کیفیت سیگنال دریافتی توسط مودم شما بهتر خواهد شد.

مرحله پنجم: مودم را در محل استفاده‌ی خود جابه‌جا کنید تا این پارامترها به اعداد مذکور (مرحله چهارم) نزدیک شوند. به یاد داشته باشید هر چقدر مودم در ارتفاع بالاتر مانند روی قفسه یا کمد و نزدیک پنجره قرار گیرد سیگنال بهتری دریافت خواهد نمود.

اگر علیرغم انجام این مراحل، کیفیت اینترنت شما بهتر نشد با شماره‌ی پشتیبانی مرکز تماس ما (۱۵۷۵) تماس بگیرید.

یکی از بهترین و معتبرترین اپلیکیشن ها تست سرعت اینترنت، نرم افزار تست سرعت اوکلا (Ookla) می باشد که هم نسخه iOS و هم اندروید آن در مارکتهای اپلیکیشن موجود می‌باشد. همچنین، شما می توانید با مراجعه به وبسایت www.speedtest.net، سرعت سرویس خود را به صورت آنلاین اندازه گیری نمایید.

 

شما می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلفی برای مشاهده و کنترل مصرف اینترنت خود استفاده نمایید که در زیر چند نمونه متناسب با سیستم عامل دستگاه شما معرفی می گردد:
لپتاپ: نرم افزار DU Meter
اندروید: اپلیکیشن Internet Speed Meter
iOS: اپلیکیشن My Data Manager

شما می توانید با مراجعه به صفحه مشترکین مبین نت به آدرس my.mobinnet.ir از طرح فعال خود و میزان ترافیک مصرف شده و باقیمانده اطلاع یابید. همچنین با مراجعه به mobinnet.ir/q.pdf می‌توانید فایل راهنمای کنترل حجم مصرفی را مطالعه فرمایید.

وب‌سایت‌های منتخب داخلی و تلوبیون با ترافیک نیم‌بها محاسبه می گردد. که در اینجا قابل مشاهده می باشد
• همچنین ترافیک پیام رسان های داخلی شامل بیسفون پلاس، سروش، آی گپ، لنزور، جیک و پیک، بله ، ایتا و گپ به صورت یک سوم محاسبه می گردد.

سرعت سرویس‌ اینترنتی خریداری شده توسط شما، بر حسب مگابیت بر ثانیه (Mbps)می باشد.
به عنوان مثال سرعت ۴۰ مگابیت بر ثانیه (Mega bit per second) که به‌اختصار به‌صورت 40Mbpsنمایش داده می‌شود و با توجه به حرف b کوچک انگلیسی، می‌توان دریافت که واحد این سرعت به بیت است.
همچنین معمولاً واحد محاسبه‌ی دانلود و دریافت از اینترنت، بر حسب بایت (Byte) می باشد.
مانند سرعت دانلود ۱۶ کیلوبایت بر ثانیه (kilo Byte per second) که به‌اختصار 16KBpsنمایش داده می‌شود و با توجه حرف B بزرگ انگلیسی، می‌توان متوجه شد واحد این سرعت به بایت است.
هر بایت از ۸ بیت تشکیل‌شده است درنتیجه هر سرعتی که به بیت محاسبه شود برای تبدیل واحد به بایت، باید تقسیم‌بر عدد ۸ شود.
به عنوان مثال: سرعت پهنای باند سرویس دریافتی شما 40Mbps است یعنی در زمانی که می‌خواهیم سرعت دانلود یا دریافت از اینترنت را محاسبه  کنیم عدد ۴۰ را باید تقسیم ‌بر ۸ نماییم  که می‌شود 5MBps.
به همین دلیل سرعت سرویس دریافتی بر حسب Mbps ، می بایست بین ۴ تا ۴۰ باشد و بر حسب MBps می بایست بین ۰.۵ تا ۵ باشد.

برای مشاهده ی و بررسی دستگاه هایی که از مودم شما استفاده می نمایند می توانید از نرم افزار های مختلفی استفاده نمایید، که نرم افزار Fing یکی از آنها می باشدکه قابلیت نصب بر روی سیستمهای اندروید و iOS را دارد.
نحوه استفاده از نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب این نرم افزار و وارد شدن به محیط کاربری آن، با لمس دکمه Refresh در قسمت بالا سمت راست، می‌توانید تعداد دستگاه هایی که به مودم شما متصل هستند را مشخص نمایید.
نکته ۱:  مودم شما به عنوان یکی از دستگاه های متصل نمایش داده می‌شود.
نکته ۲ : مقابل نام هر دستگاه استفاده کننده، نام شرکت سازنده دستگاه و مک آدرس مربوطه  قابل مشاهده است.
نکته ۳ : شما می‌توانید در بازه های زمانی مختلف این تست را انجام و نتیجه را مشاهده فرمایید.

با توجه به این که با استفاده از VPN به سروری غیر از سرور ایران متصل می شویم و IP تغییر می یابد ، محاسبه هزینه به صورت معمولی می باشد.

 
IP استاتیک چیست؟

آی پی کد منحصر به فرد شما در دنیای اینترنت است.معمولا آی پی ها به صورت پیشفرض،از نوع متغییر می باشند و در هر مراجعه کاربر به فضای اینترنتی تغییر می کنند.در بسیاری از موارد افراد نیاز دارند توسط سایت ها وفضاهای میزبان شناخته شوند.این امکان از طریق آی پی های ثابت فراهم می گردد. آی پی ثابت به کاربر این امکان را میدهد که دارای یک شناسه منحصر به فرد،معتبر و دایمی باشد

زمانی که یک webserver داخلی می باشد و قصد داریداز طریق اشتراک اینترنت امکان استفاده از آن را در اختیار مشترکین خارجی بگذارید.(ایمیل و …) تقاضای اتصال video conference از خارج شبکه داخلی. هنگامی که قصد دارید به سایت های نیازمند شناسایی افراد با توجه به سوابق(منابع اطلاعاتی،بازی های رایانه ای،فضای امنیتی)وارد گردید.

ابتدا به صفحه مشترکین خود به آدرس my.mobinnet.ir مراجعه فرموده، از بخش خرید خدمات گزینه خرید IP را انتخاب نمایید. پس از انتخاب مدت زمان IP، وارد نمودن مشخصات و همچنین پرداخت هزینه، IP ثابت ظرف مدت۱ تا ۴۸ ساعت به شما تخصیص داده خواهد.

من مشترک مبین‌نت هستم. نحوه خرید طرح، خرید حجم اضافه و رزرو طرح به چه صورت می باشد؟

مشترکین مبین‌نت می توانند با مراجعه به صفحه مشترکین مبین‌نت به آدرس my.mobinnet.ir ، نسبت به خرید یا تمدید طرح، و همچنین خرید حجم اضافه اقدام فرمایند.
بدین منظور وارد صفحه مشترکین (my.mobinnet.ir) شوید و از بخش خرید خدمات ، قسمت تغییر طرح را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده لیستی از طرح ها نمایش داده می شود که می توان با انتخاب دکمه خرید، طرح مورد نظر را فعال نمود. در صورتی که دکمه رزرو انتخاب گردد پس از خرید طرح، طرح مورد نظر در بانک رزرو قرار گرفته و مشترک یک سال زمان دارد تا طرح رزرو شده را فعال نماید.
ویدیوی معرفی پنل مشترکین و نحوه استفاده از آن از اینجا قابل مشاهده است.

آدرس صفحه مشترکین مبین‌نت، my.mobinnet.ir می‌باشد که پس از مراجعه به آن، بایستی شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد نموده و وارد صفحه مشترکین شوید.
در صورتیکه شما صفحه مشترکین ندارید، ابتدا بایستی آنرا ایجاد نمایید. مراحل ایجاد صفحه مشترکین به شرح ذیل می‌باشد:
۱.دکمه ی ثبت نام را انتخاب نمایید.
۲..تلفن همراه خود را وارد نمایید. سپس کد فعال سازی به شماره همراه پیامک می گردد.
۲.در مرحله بعد ، کد فعال سازی پیامک شده ، نام و نام خانوادگی، رمز عبور انتخابی(بیش از ۶ کاراکتر شامل حروف و اعداد) به همراه تکرار رمز عبور را وارد نمایید و سپس گزینه « به ما ملحق شوید» را انتخاب نمایید.
۳.در صفحه ایجاد شده بعدی، سرویس محبوب خود را سرویس LTE انتخاب نمایید. سپس نام مستعار(نامی که می خواهید با آن وارد صفحه خود شوید)شناسه اشتراک(MSISDN) و رمز عبور(PUK1) را وارد نمایید.
ویدیوی آموزشی ساخت پنل کاربری از اینجا قابل مشاهده است.
در صورت عدم ایجاد صفحه و نیاز به راهنمایی جهت ساخت اکانت، با پشتیبانی ۰۹۱۹۴۶۲۰۰۶۳ تماس بگیرید.

وارد صفحه my.mobinnet.ir شده و گزینه بازیابی رمز عبور را انتخاب نمایید. در مرحله اول شماره تلفن همراه خود را که قبلا اکانت خود را با آن ساختید وارد نمایید سپس در مرحله بعد ، کدی که برای شما ارسال می گردد وارد نمایید و رمز عبور جدید را وارد نمایید. سپس با رمز عبور جدید می توانید وارد صفحه مشترکین خود گردید.

با خرید بسته های گیگ پک می توانید از حجم مشخص در مدت زمان معین بهره مند گردید. جهت استفاده از بسته گیگ پک می بایست طرح فعال داشته باشید. برای مثال، گیگ پک ۵ گیگابایتی ۷ روزه، بسته اینترنتی با حجم ۵ گیگابایت است که بایستی پس از فعال سازی، در طول ۷ روز استفاده شود جهت فعالسازی آن می بایست وارد صفحه کاربری خود شده و از قسمت گیگ پک و انتخاب دکمه خرید، اقدام به خرید گیگ پک خود نمایید و در صورت انتخاب دکمه رزرو، گیگ پک مورد نظر در بانک رزو قرار گرفته و مشترک یک سال زمان دارد تا گیک پک رزرو شده را فعال نماید.

 

در اکثر موارد طی مدت‌زمان ۷۲ ساعت وجه به‌ حساب شما بازخواهد گشت درصورتی‌که طی این مدت، وجه به‌حساب برنگشت می‌توانید در داخل سایت مبین نت و از منوی بالا، قسمت پشتیبانی را انتخاب نموده و فرم واریزی اشتباه را تکمیل نمایید.

 

بله- با هر کارتی که عضو شتاب باشد امکان پرداخت اینترنتی وجود دارد و مستلزم این نمی باشد که حتما با همان درگاه بانکی پرداخت انجام گردد.

 

به روز نبودن ساعت و تاریخ سیستم

به روز نبودن مرورگر ها

فعال بودن VPN و فیلتر شکن

خیر. گیگ پک فقط می‎‌تواند در مدت زمان مشخص خود استفاده شود.

 

خیر، اگر از طرح فعلی زمان و حجم باقی‌مانده باشد، با فعال کردن طرح جدید، زمان و حجم طرح قبلی حذف خواهد شد.

 

با ورود به صفحه مشترکین به آدرس My.mobinnet.ir با انتخاب سربرگ ” اشتراک جدید” نسبت به فعالسازی اشتراک های دیگر خود اقدام نمایید

 

با فعال‌سازی گیگ‌پک دوم، گیگ‌پک اول شما لغو شده و گیگ‌پک دوم جایگزین خواهد شد.

در صورت اتمام حجم طرح، می توان تا ۱۸۰ مگابایت استفاده مازاد داشت که در صفحه مشترکین با عدد منفی در حجم مصرفی نمایش داده می شود و در زمان خرید حجم جدید، این مقدار، از حجم خریداری شده کسر خواهد شد.

 
مودم من سرقت شده است، چطور می‌توانم مودم و سیم کارت خود را غیرفعال کنم؟

با مراجعه‌ی حضوری مالک مودم به همراه‌کارت ملی به دفتر پیشخوان مبین نت (تهران- تقاطع خیابان شهید مطهری و ولیعصر- بعد از هتل بزرگ تهران – جنب بانک اقتصاد نوین – پلاک ۳۷۷) و در شهرستان با مراجعه به صفحه مشترکین به آدرس my.mobinnet.ir و ورود به پنل کاربری خود، قسمت پشتیبانی > ثبت تیکت و با انتخاب گزینه” درخواست تعلیق/عدم تعلیق سرویس” درخواست خود را تکمیل نمایید، همچنین باید تصاویر به شرح زیر ضمیمه درخواست شوند:

  • تصویر سلفی مالک سرویس در کنار کارت ملی بصورت واضح
  • تصویری از کارت ملی که مشخصات فردی در آن کاملا خوانا باشد
 

دسترسی به فاکتور خرید طرح / حجم یا آیپی ثابت، ۴۸ ساعت پس از زمان خرید در صفحه مشترکین بخش گزارشات / مشاهده و دریافت فاکتورها ، وجود دارد.
جهت دریافت فاکتور اولیه و فاکتور با مهر زنده ( بجز مشترکین تهران) می بایست در صفحه مشترکین بخش ثبت تیکت ، درخواست خود را با موضوع مربوطه ثبت نمایید.
مشترکین تهران با مراجعه حضوری به پیشخوان ( تقاطع خیابان شهید مطهری و ولیعصر- بعد از هتل بزرگ تهران – جنب بانک اقتصاد نوین – پلاک ۳۷۷) میتوانند فاکتور درخواستی خود را دریافت نمایند.

 

در صورت تقاضای فاکتور با مهر و امضا از طریق ایمیل، با پشتیبانی ۱۵۷۵ تماس بگیرید یا در سایت مبین نت، بخش پشتیبانی، صدای مشتری درخواست خود را ثبت نمایید. در صورت درخواست اصل فاکتور با مهرو امضا، در صورت سکونت در تهران به آدرس پیشخوان مبین نت ( تقاطع خیابان شهید مطهری و ولیعصر- بعد از هتل بزرگ تهران – جنب بانک اقتصاد نوین – پلاک ۳۷۷.) مراجعه نمایید و در صورت سکونت در شهرستان با مراجعه به سایت مبین نت، بخش پشتیبانی، صدای مشتری درخواست خود را ثبت نمایید.

خرید طرح- خرید حجم اضافه-گیگ پک- طرح رزرو شده- IP

 

۴۸ ساعت کاری پس از خرید طرح

 

 

جهت درخواست تغییر مالکیت، می‌بایست از طریق صفحه مشترکین (https://my.mobinnet.ir) بخش ثبت تیکت با انتخاب موضوع «اصلاح مشخصات/تغییر مالکیت»، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید.

در تمامی موارد تصویر عکس مودم که در آن مشخصه شناسایی مودم (IMEI) مشخص باشد ، ارسال گردد .

مدارک مورد نیاز جهت تغییر مالکیت حقیقی به حقیقی :

تصویر کارت ملی مالک قبلی

تصویر کارت ملی مالک جدید، به علاوه ی تصویر سلفی (مالک جدید) در کنار کارت ملی به صورت شفاف

مدارک مورد نیاز جهت تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی :

 

اسکن اصل کارت ملی مالک فعلی

ارائه آگهی روزنامه رسمی شرکت یا آگهی تاسیس شرکت ( که باید شامل نام شرکت ، شناسه ملی شرکت ، شماره ثبت شرکت و آدرس شرکت باشد)

اسکن اصل کارت ملی یک شخص به عنوان نماینده شرکت یا سازمان

ارائه معرفی نامه شخص به عنوان نماینده شرکت در نامه سربرگ رسمی

 

مدارک مورد نیاز جهت  تغییر مالکیت از حقوقی به حقیقی:  

اسکن اصل کارت ملی نماینده شرکت یا سازمان

اسکن اصل کارت ملی مشترک جدید

عکس سلفی مالک جدید به همراه کارت ملی

ارائه نامه جهت واگذاری اشتراک در سربرگ رسمی شرکت

با مراجعه به صفحه مشترکین به آدرس my.mobinnet.ir و ورود به پنل کاربری خود، قسمت ثبت تیکت وبا انتخاب گزینه” درخواست تعلیق/عدم تعلیق سرویس” درخواست خود را تکمیل نمایید، همچنین باید تصاویر به شرح زیر ضمیمه درخواست شوند:

  • تصویر سلفی مالک سرویس در کنار کارت ملی بصورت واضح
  • تصویری از کارت ملی که مشخصات فردی در آن کاملا خوانا باشد.

مشترکین تهران با مراجعه‌ی حضوری به همراه تجهیزات مودم به دفتر پیشخوان مبین نت (تهران- تقاطع خیابان شهید مطهری و ولیعصر- بعد از هتل بزرگ تهران – جنب بانک اقتصاد نوین – پلاک ۳۷۷)
و مشترکین شهرستان، می بایست با شماره ۱۵۷۵ تماس گرفته تا برای ایشان تیکت ثبت شده و اقدامات بعدی انجام گردد .

مشترکین تهران با مراجعه‌ی حضوری مالک مودم به همراه‌کارت ملی ، مودم و تجهیزات آن به دفتر پیشخوان مبین نت (تهران- تقاطع خیابان شهید مطهری و ولیعصر- بعد از هتل بزرگ تهران – جنب بانک اقتصاد نوین – پلاک ۳۷۷)
مشترکین شهرستان که سیم کارت خود را مفقود نموده اند و درخواست سیم کارت جدید و انتقال اطلاعات سیم کارت قبلی خود را دارند می بایست با شماره ۱۵۷۵تماس گرفته تا برای ایشان تیکت ثبت شده و اقدامات بعدی در خصوص تحویل سیم کارت به ایشان انجام گردد .
آدرس ایمیل به منظور ارسال فیش واریزی pay@mobinnet.ir است.

اینترنت سازمانی

مبین‌نت برای سازمان‌هایی که اقدام به خرید انبوه کرده‌اند امکان سفارش خدمات کاملاً جدید را فراهم کرده است. ارایه‌ این نوع خدمات و سرویس‌ها از مهم‌ترین مزایای شرکت ارتباطات مبین‌نت است. این امکان با حجم خرید سازمان ارتباط مستقیم دارد. برای دریافت خدمات با شماره ۳۲۲۱۲۴۰۹-۰۲۶ تماس حاصل فرمایید.